Vad är My Mission?

My Mission är tävlingen för dig som gillar idéer. För fjärde året är Sveriges största affärsidétävling inom upplevelseindustrin nu äntligen igång! Temat för i år är passion och tävlingen är öppen fram till 12 april på www.mymission.se

fredag 26 februari 2010

Social Media Club

Idag var jag med på Social Media Club där jag fick lära mig allt om sociala medier. Där fick jag veta att vår hemsida inte fungerar på vissa telefoner som inte stödjer flash, något vi nu jobbar för fullt med så att det ska fungera! Tack för tipset!

Efter detta har jag en Facebook med namnet MyMission Entreprenörsharen där jag också har skapat en Fan-sida My Mission 2010 - bli min kompis och bli ett fan av My Mission så blir du uppdaterad på allt som händer! Just det, My Mission finns också på Twitter: www.twitter.com/mymissiongbg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar