Vad är My Mission?

My Mission är tävlingen för dig som gillar idéer. För fjärde året är Sveriges största affärsidétävling inom upplevelseindustrin nu äntligen igång! Temat för i år är passion och tävlingen är öppen fram till 12 april på www.mymission.se

tisdag 20 april 2010

Sista dagen för "Årets kulturpris"






Idag är det sista dagen att tävla i kategorin "Årets kulturpris" utifall att du hade missat informationen ;-) Gå in på http://www.mymission.se/ för att se hur du kan få möjligheten att använda Brewhouse Arena till precis vad du vill!






Eftersom det är sista dagen för att tävla tänkte jag ge lite sköna bilder på hur det har sett ut sista veckorna vid Team My Mission. Här nedan ser ni hur det såg ut när vi stod vid centralstationen i Göteborg mitt under rusningen för någon vecka sen. Jag minns inte att det var så grått som fotot visar, måste varit all glädje och sprudlande nyfikenhet som gjorde att vädret fallit ur minnet!

Här delar Mikael ut information till en av deltagarna på Idésprutan, när My Mission besökte Event X och UF Fyrbodal.







Här är jag och mina kollegor på Plusgymnasiet i Uddevalla för att informera om tävlingen - måste erkänna att jag var lite nervös men tur att jag har mina pilotglajjer att gömma mig bakom vid sådana tillfällen!

Som ni ser har det hänt en del och vi har rest nästan land och rike runt från den 22 februari när tävlingen startade, nu ska det bli spännande att se från vilka ställen vi fått in bidrag - det är nästan 400 bidrag att gå igenom och jag lovar att hålla er uppdaterade på hur det går - dock utan att avslöja några hemlisar :-)
/Entreprenörsharen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar