Vad är My Mission?

My Mission är tävlingen för dig som gillar idéer. För fjärde året är Sveriges största affärsidétävling inom upplevelseindustrin nu äntligen igång! Temat för i år är passion och tävlingen är öppen fram till 12 april på www.mymission.se

torsdag 8 april 2010

Ute på stan

I veckan kan du se mig på stan lite varstans när jag och mina kollegor Åsa och Kenny delar ut flyers inför spurten på tävlingen. Jag hörde att någon sett mig vid Almedal och om sanningen ska fram kan det mycket väl vara så att vi var där - vi har varit på så många ställen att jag inte längre minns. Men mycket trafik var det. Kanske kan någon komma på en bra idé som gör att bilarna en gång för alla försvinner från stan? Jag blir ju livrädd varje gång jag skuttar ut på vägen...

Nåväl, vid det här laget kan det inte undgått någon att det är den 12 april som är sista dagen för att lämna in sitt vinnande bidrag i affärsidétävlingen My Mission, http://www.mymission.se

Får du inte nog av tävlingar tycker vi att du ska anmäla dig till http://www.hjarnahjartacash.se och tävla på plats - även det på Brewhouse!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar