Vad är My Mission?

My Mission är tävlingen för dig som gillar idéer. För fjärde året är Sveriges största affärsidétävling inom upplevelseindustrin nu äntligen igång! Temat för i år är passion och tävlingen är öppen fram till 12 april på www.mymission.se

fredag 28 maj 2010

Årets alla vinnare

Nu så. Det här inlägget tillägnas vinnarna i 2010 års upplaga av My Mission. En fantastisk kväll med lika många fantastiska människor. Helt underbart - vilken energi! Fler bilder från festen kommer!


Samtliga vinnare i alla fyra kategorier

Årets affärsidé: Bymby
av Linda Eriksson
Bymby erbjuder möjligheten till en ångestfri shopping via nätet av en digital stylist och automatisk personlig shopping. Tjänsten ger dig tips om vad du ska ha på dig för alla tillfällen, vardag, fest eller gala, Visar var du hittar kläderna i befintliga webbshoppar med andra ord kläderna hittar dig.

Årets Wildcard: Åretrunt sommarcafé
av Linda Gustafsson
Varför inte ta en kaffe i solen även de mörkaste höstdagar? Sommarcaféet är en plats för härliga luncher och mysiga fikastunder, allt under samma tak. I finaste parkmiljö med känslan av soliga sommardagar när helst du vill!

Årets Nytänk: UNICO Topfloor
av Maritza Molin
UNICO Topfloor Sveriges första Mentala gym, där vi tränar dina mentala muskler kontinuerligt. Tänk om det gör skillnad om hur vi tänker och vad som händer och hur vi kommunicerar med oss själva och varandra? Vi erbjuder dig och/eller ditt företag regelbunden styrketräning i teori och praktik.

Årets Kulturpris: Art to go
av Elisabeth Billander
Idén går ut på att göra konst/konsthantverk på ett mycket flexibelt sätt. Att betraktaren och kunden själv kan vara med att bestämma vilka beståndsdelar som skall ingå i objektet. "Art to go" fungerar på samma sätt som vi köper kaffe, pizza, thaimat eller något annat där vi tvingas göra val.

Vinnare årets affärsidé



Årets nytänkare får sitt pris


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar